Golf MK2 BI-MOTO!

Golf MK2 BI-MOTO!

Grupa czterech studentów w ramach pracy dyplomowej postanowiła zrobić Golfa z dwoma silnikami, poniżej film przedstawiający co z tego wszystkiego wyszło :)

Dane techniczne:
Silnik: seria 2 x 1.8 8V RP
Układ dolotowy: seria
Układ wydechowy: przerobiony tak by pomieścić 2 układy wydechowe
Układ wtryskowy: seria
Elektronika: zastosowanie serwomechanizmów modelarskich w celu sterowania przepustnicami
Układ chłodzenia: przód – seria, tył – większa chłodnica pojawiająca się w różnych wersjach silnikowych, 2 wiatraki z uwagi na ograniczony ruch powietrza i zasysanie cieplejszego powietrza poprzez ustawienie chłodnicy za silnikiem.
Układ napędowy: na obie osie, bez tradycyjnego centralnego dyfra, bo nie ma mechanicznego połączenia między napędami obu osi, możliwość sterowania proporcją rozkładu momentu poprzez dławienie jednego z silników
Zawieszenie: 2 x najtańszy gwint przedniej osi (producenta nie pamiętam, bo pierwszy raz o takowym słyszałem), konieczny montaż uniballi w tylne wahacze.
BODY KIT: seria GT

via: racingforum.pl

Podziel się na:
  • Facebook
  • Twitter
  • Wykop
  • Gadu-Gadu Live
  • Gwar
  • Google Bookmarks
  • Pinger
  • Śledzik
  • Sfora
  • Wahacz