100tyś Scirocco!

100tyś Scirocco!

Scirocco wróciło do salonów 2 lata temu i podobnie jak jego starsi poprzednicy, podbiło serca wielu kierowców.


W dniu dzisiejszym, dwa lata po rozpoczęciu produkcji nowego Scirocco, z taśmy produkcyjnej w zakładach Autoeuropa (Portugalia) zjechał egzemplarz z numerem 100 000. Model ten to wersja z silnikiem 2,0 TSI w kolorze Rising Blue. Menadżer portugalskiej fabryki, Andreas Hinrichs, stwierdził: “Scirocco to jeden z najważniejszych samochodów jakie produkujemy. Dla mnie osobiście to wzruszająca chwila”.

Pierwsza generacja Scirocco trafiła na rynek w 1974, od tamtej pory VW wyprodukował 895 750 egzemplarzy tego pojazdu w 3 różnych generacjach.

Zapraszamy do obejrzenia ponad 130 zdjęć Nowego Scirocco:

Czytaj więcej Read More

Caddy 2011 w Polsce jesienią

Caddy 2011 w Polsce jesienią

Volkswagen wprowadzi niebawem na rynek nową generację produkowanego w Poznaniu Caddy.

Kompaktowy van z praktycznymi rozsuwanymi drzwiami w tylnej części nadwozia został udoskonalony pod każdym względem. Sześć nowych silników TDI i TSI zużywających nawet o 21 procent mniej paliwa, całkowicie nowa konfiguracja serii wyposażenia, świeża stylistyka przodu nadwozia w stylu Amaroka i aktualnej generacji T5, wyższa jakość wykończenia wnętrza z dającymi się wymontować siedzeniami drugiego rzędu oraz niższe koszty eksploatacji czynią nowego Caddy jednym z najbardziej innowacyjnych miejskich samochodów dostawczych. Na całym świecie trzecia generacja Caddy w ciągu 6 lat (2004 – 2010) znalazła ponad 800.000 nabywców. Nowy Caddy z pewnością będzie cieszył się równie dużym powodzeniem.

Czytaj więcej Read More

Dobre wyniki sprzedaży Volkswagena w 2010 roku

Dobre wyniki sprzedaży Volkswagena w 2010 roku

Koncern Volkswagen sprzedał w pierwszym półroczu 2010 roku więcej samochodów, niż pierwotnie planowano.

Łącznie klientom przekazanych zostało 3,58 mln pojazdów (styczeń – czerwiec 2009: 3,10), czyli o około 16 procent więcej, niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Tylko w czerwcu 644.600 klientów (czerwiec 2009: 609.900; wzrost o 5,7 procent) nabyło pojazd wyprodukowany przez koncern Volkswagen.

Czytaj więcej Read More

Estetyczny atleta – Audi A7 Sportback

Estetyczny atleta – Audi A7 Sportback

Emocjonalna stylistyka, sportowy charakter i innowacyjna technologia: Audi swoim A7 Sportback zwraca się ku nowemu segmentowi rynku. Duże pięciodrzwiowe Audi z dynamicznie napiętym tyłem nadwozia łączy w sobie najlepsze cechy z trzech różnych światów: jest sportowo – eleganckie jak coupé, komfortowe jak limuzyna i praktyczne jak kombi.

A7 Sportback to hightech w czystej postaci. Dzięki licznym elementom z aluminium nadwozie jest bardzo lekkie; eleganckie wnętrze wykończono na najwyższym poziomie. Cztery silniki V6 łączą wysoką moc z niezwykłą efektywnością – jednostka 3.0 TDI 150 kW (204 KM) z multitronic emituje tylko 139 g CO2 na kilometr. Sportowe zawieszenie przynosi ze sobą nowe rozwiązania, jak elektromechaniczne wspomaganie układu kierowniczego. Pod względem systemów wspomagania kierowcy i multimediów to luksusowe coupé jest dowodem typowej dla Audi innowacyjności.

Czytaj więcej Read More

Nowe Audi A8 L

Nowe Audi A8 L

Nowe A8 z pakietem supernowoczesnych rozwiązań jest ucieleśnieniem sloganu Audi „Przewaga dzięki technice”. Teraz marka prezentuje swój okręt flagowy w wersji z przedłużonym rozstawem osi i dwunastocylindrowym silnikiem – A8 L W12 quattro wyznacza nowe standardy luksusu, dynamiki i efektywności.

Wygląd A8 L świadczy o jego sile i wyjątkowym charakterze. Stylistyka harmonijnie przejmuje DNA marki i jednocześnie rozwija je dalej. Także w wersji z wydłużonym rozstawem osi prowadzenie linii emanuje zrównoważonym napięciem, a sylwetka jest atletyczna i jednocześnie elegancka.

Pod względem długości i rozstawu osi nowe Audi A8 L przerosło normalną wersję o 130 milimetrów. Oba wymiary wzrosły odpowiednio do 5.267 mm i 3.122 mm, szerokość 1.949 milimetrów pozostała niezmieniona, a wysokość zwiększyła się o 2 mm do 1.462 mm. Długość i szerokość wydłużonej wersji flagowego okrętu Audi jest znacznie większa, niż w przypadku jego ważniejszych konkurentów.

Czytaj więcej Read More