VW Passat B6

Dane techniczne Volkswagena Passata szóstej generacji (2005-dziś):

Silniki diesla:

Silnik 1.6TDI Blue Motion 2.0TDI 110KM 2.0TDI 140KM 2.0TDI 140KM DSG 2.0TDI 140KM 4motion 2.0TDI 170KM 2.0TDI 170KM DSG 2.0TDI 170KM 4motion
Pojemność skokowa [cm3]
1598 1968 1968 1968 1968 1968 1968 1968
Ilość cylindrów / zaworów 4 / 4 4 / 4 4 / 4 4 / 4 4 / 4 4 / 4 4 / 4 4 / 4
Stopień sprężania 16.5 16.5 16.5 16.5 16.5 16.5 16.5 16.5
Średnica cylindra / skok tłoka (mm) 79.5/80.5 81/95.5 81/95.5 81/95.5 81/95.5 81/95.5 81/95.5 81/95.5
Moc kW/KM przy obrotach 77/105 4400 81/110 4200 103/140 4200 103/140 4200 103/140 4200 125/170 4200 125/170 4200 125/170 4200
Maksymalny moment obrotowy Nm/obr/min 250/ 1500- 2500 250/ 1500 -2500 320/ 1750 -2500 320/ 1750 -2500 320/ 1750- 2500 350/ 1750- 2500 350/ 1750- 2500 350/ 1750- 2500
Alternator (A), Akumulator (A(Ah)) 180, 380 (68) 180, 330 (61) 180, 330 (61) 180, 330 (61) 180, 330 (61) 180, 330 (61) 180, 330 (61) 180, 330 (61)
Prędkość maksymalna (km/h) 193 192 209 206 204 223 220 217
Przyspieszenie 0-80km/h(s) 8.3 8 6.9 6.9 6.7 6.2 6.2 5.9
Przyspieszenie 0-100km/h(s) 12.4 11.8 9.8 9.8 10.2 8.6 8.6 8.6
Przyspieszenie 0-400/0-1000m/s (s) / 18.1/ 33.5 17.3/ 31.5 17.3/ 31.5 17.1/ 31.6 16.4/ 19.7 16.4/ 29.7 -
Przyspieszenie od 80 do 120km/h na 5/6 biegu 15/ 14.5/ 9/11.5 - 10.5/13 8.5/11 - -
Zużycie paliwa miasto (l/100km) 5.5 7 7.2 7.8 7.9 7.4 7.8 8
Zużycie paliwa poza miastem (l/100km) 3.8 4.5 4.6 5 4.9 4.6 5.1 5.5
Zużycie paliwa średnio (l/100km) 4.5 5.5 5.6 6 6 5.6 6.1 6.4
Poziom emisji CO2 (g/km) 118 143 146 158 158 146 159 168
Poziom hałasu podczas postoju/w trakcie jazdy (dB(A)) 69/70 70/71 74/70 74/68 77/71 70/73 72/69 69/68
Norma emisji spalin Euro 5 Euro 5 Euro 5 Euro 5 Euro 4 Euro 5 Euro 5 Euro 5
Skrzynia biegów 5-bieg 5-bieg 6-bieg 6-bieg DSG 6-bieg 6-bieg 6-bieg DSG 6-bieg DSG
Przełożenie biegu jałowego 3.647 3.647 3.45 4.118 3.875 3.684 4.118 4.118
Przełożenie na 1-biegu 4.111 3.778 3.769 3.462 3.769 3.769 3.462 3.462
Przełożenie na 2-biegu 2.118 2.118 2.087 2.05 2.087 2.087 2.05 2.05
Przełożenie na 3-biegu 1.185 1.268 1.324 1.3 1.324 1.324 1.3 1.3
Przełożenie na 4-biegu 0.816 0.865 0.977 0.902 0.911 0.919 0.902 0.902
Przełożenie na 5-biegu 0.625 0.66 0.975 0.914 0.902 0.902 0.914 0.914
Przełożenie na 6-biegu - - 0.814 0.756 0.756 0.757 0.756 0.756
Przełożenie na 7-biegu - - - - - - - -
Przełożenie na wstecznym 3.6 3.6 4.549 3.989 4.549 4.549 3.989 3.989
Felgi (cale) 6 1/2 J x 16 6 1/2 J x 16 6 1/2 J x 16 6 1/2 J x 16 6 1/2 J x 16 6 1/2 J x 16 6 1/2 J x 16 6 1/2 J x 16
Opony 205/55 R 16H 205/55 R 16H 205/55 R 16H 205/55 R 16H 205/55 R 16H 205/55 R 16H 205/55 R 16H 205/55 R 16H
Średnica tarcz hamulcowych przód/tył (mm) 312/ 282 312/ 282 312/ 282 312/ 282 312/ 282 312/ 282 312/ 282 312/ 282
Masa własna pojazdu 1411 1435 1452 1474 1552 1455 1477 1543
Dopuszczalna masa całkowita (kg) 2000 2080 2090 2110 2200 2090 2110 2200
Ładowność (kg) 589 645 638 636 648 635 633 657
Dopuszczalne obciążenie przedniej/tylnej osi (kg) 1100/ 1010 1110/ 1010 1120/ 1020 1140/ 1020 1150/ 1100 1120/ 1020 1140/ 1020 1170/ 1080
Pojemności:
Olej silnikowy (l) 4.2 4 4 4 4 4 4 4
Płyn chłodniczy (l) 8.1 9.6 9.6 9.6 9.6 9.6 9.6 9.6
Płyn do spryskiwaczy (l) 2.5 2.5 2.5 2.5 2.5 2.5 2.5 2.5
Zbiornik paliwa (l) 70 70 70 70 68 70 70 68
Ceny PLN z VAT
Trendline 89 890 87 390 93 690 - - - - -
Comfortline 93 790 91 290 97 590 107 690 105 490 102 490 112 590 -
Highline 105 190 102 690 108 990 119 090 116 490 113 890 123 990 -

UWAGI: Dane techniczne dotyczą roku modelowego 2010, auta w wersjach podstawowych na rynek niemiecki, ceny na 12.2009.

Silniki benzynowe:

Silnik 1.6 102KM 1.4TSI BlueMotion 1.4TSI DSG BlueMotion 1.4TSI 1.4TSI DSG 2.0FSI 4motion
Pojemność skokowa [cm3]
1595 1390 1390 1390 1390 1390
Ilość cylindrów / zaworów 4 / 2 4 / 4 4 / 4 4 / 4 4 / 4 4 / 4
Stopień sprężania 10.5 10 10 10 10 11.5
Średnica cylindra / skok tłoka (mm) 81/77.4 76.5/75.6 76.5/75.6 76.5/75.6 76.5/75.6 82.5/92.8
Moc kW/KM przy obrotach 75/102 5600 90/122 5000 90/122 5000 90/122 5000 90/122 5000 110/150 6000
Maksymalny moment obrotowy Nm/obr/min 148/3800 200/150- 4000 200/150- 4000 200/150- 4000 200/150- 4000 200/3500
Alternator (A), Akumulator (A(Ah)) 110, 120 (44) 110, 380 (68) 110, 380 (68) 110, 220 (44) 140, 280 (60) 140, 280 (44)
Prędkość maksymalna (km/h) 190 205 203 203 201 209
Przyspieszenie 0-80km/h(s) 8.4 6.8 6.8 6.9 6.9 6.7
Przyspieszenie 0-100km/h(s) 12.4 10.3 10.3 10.5 10.5 9.9
Przyspieszenie 0-400/0-1000m/s (s) 18.5/34 - - 17.3/32 17.3/32 17.1/31.2
Przyspieszenie od 80 do 120km/h na 5/6 biegu 17.5/ 12.5/16 - 12/15.5 - 11/14
Zużycie paliwa miasto (l/100km) 10.5 7.5 7.1 8.7 8.3 12
Zużycie paliwa poza miastem (l/100km) 6 4.9 5.1 5.4 5.5 6.8
Zużycie paliwa średnio (l/100km) 7.6 5.9 5.8 6.7 6.5 8.7
Poziom emisji CO2 (g/km) 179 138 136 155 152 208
Poziom hałasu podczas postoju/w trakcie jazdy (dB(A)) 81/74 73/72 72/70 73/72 72/70 77/73
Norma emisji spalin Euro 4 Euro 5 Euro 5 Euro 4 Euro 4 Euro 4
Skrzynia biegów 5-bieg 6-bieg 7-bieg DSG 6-bieg 7-bieg DSG 6-bieg
Przełożenie biegu jałowego 5.067 4.056 4.438 4.353 4.438 4.267
Przełożenie na 1-biegu 3.455 3.615 3.765 3.615 3.765 3.778
Przełożenie na 2-biegu 1.955 1.955 2.273 1.955 2.272 2.267
Przełożenie na 3-biegu 1.281 1.281 1.531 1.281 1.531 1.524
Przełożenie na 4-biegu 0.927 0.973 1.122 0.973 1.122 1.185
Przełożenie na 5-biegu 0.706 0.778 1.176 0.778 1.176 0.967
Przełożenie na 6-biegu - 0.646 0.951 0.646 0.951 0.816
Przełożenie na 7-biegu - - 0.795 - 0.795 -
Przełożenie na wstecznym 3.182 3.182 4.17 3.182 4.17 3.6
Felgi (cale) 6  1/2 J x 16 6  1/2 J x 16 6  1/2 J x 16 6  1/2 J x 16 6  1/2 J x 16 6  1/2 J x 16
Opony 205/55 R 16 H 205/55 R 16 H 205/55 R 16 H 205/55 R 16 H 205/55 R 16 H 205/55 R 16 H
Średnica tarcz hamulcowych przód/tył (mm) 312/282 312/282 312/282 312/282 312/282 312/282
Masa własna pojazdu 1343 1352 1381 1388 1410 1492
Dopuszczalna masa całkowita (kg) 1950 1950 1970 2000 2020 2100
Ładowność (kg) 607 597 589 612 610 608
Dopuszczalne obciążenie przedniej/tylnej osi (kg) 990/1010 1010/990 1030/990 1050/1000 1070/1000 1070/1080
Pojemności:
Olej silnikowy (l) 4.5 5.3 5.3 5.3 5.3 5.3
Płyn chłodniczy (l) 7.4 8.1 8.1 8.1 8.1 8.1
Płyn do spryskiwaczy (l) 2.5 2.5 2.5 2.5 2.5 2.5
Zbiornik paliwa (l) 70 70 70 70 70 68
Ceny PLN z VAT
Trendline 75 890 - - 78 790 - -
Comfortline - - - 82 690 92 790 -
Highline - - - - - -

UWAGI: Dane techniczne dotyczą roku modelowego 2010, auta w wersjach podstawowych na rynek niemiecki, ceny na 12.2009

Silniki benzynowe:

Silnik 1.8FSI 1.8FSI DSG 2.0TSI 2.0TSI DSG 3.2FSI V6 4motion R36 3.6FSI 4motion
Pojemność skokowa [cm3]
1798 1798 1984 1984 3168 3597
Ilość cylindrów / zaworów 4 / 4 4 / 4 4 / 4 4 / 4 6 / 4 6 / 4
Stopień sprężania 9.8 9.8 9.8 9.8 12 11.4
Średnica cylindra / skok tłoka (mm) 82.5/84.2 82.5/84.2 82.5/92.8 82.5/92.8 86/90.9 89/96.3
Moc kW/KM przy obrotach 118/160 4500 118/160 4500 147/200 5100 147/200 5100 184/250 6250 220/300 6600
Maksymalny moment obrotowy Nm/obr/min 250/1500- 4500 250/1500- 4500 280/1700- 5000 280/1700- 5000 330/2750- 3750 350/2400- 5300
Alternator (A), Akumulator (A(Ah)) 140, 120 (44) 140, 280 (60) 140, 380 (72) 140, 220 (44) 140, 380 (72) 180, 450 (95)
Prędkość maksymalna (km/h) 220 218 235 233 246 250
Przyspieszenie 0-80km/h(s) 6 6 5.4 5.4 4.7 3.8
Przyspieszenie 0-100km/h(s) 8.6 8.5 7.6 7.7 6.9 5.6
Przyspieszenie 0-400/0-1000m/s (s) 16.3/29.6 - 15.6/28.1 - 15/27.5 13.9/25.5
Przyspieszenie od 80 do 120km/h na 5/6 biegu 9.5/12.5 - 8/19 - - 7.1/9.4
Zużycie paliwa miasto (l/100km) 9.9 9.8 11 11 13.9 12.8
Zużycie paliwa poza miastem (l/100km) 5.9 5.8 6.1 6 7.5 8
Zużycie paliwa średnio (l/100km) 7.4 7.3 7.9 7.9 9.8 9.8
Poziom emisji CO2 (g/km) 172 169 184 184 233 227
Poziom hałasu podczas postoju/w trakcie jazdy (dB(A)) 79/71 77/68 75/71 78/72 85/73 78/73
Norma emisji spalin Euro 5 Euro 4 Euro 4 Euro 5 Euro 4 Euro 4
Skrzynia biegów 6-bieg 7-bieg DSG 6-bieg 6-bieg DSG 6-bieg DSG 6-bieg
Przełożenie biegu jałowego 3.647 4.438 3.944 4.059 4.8 4.769
Przełożenie na 1-biegu 3.778 3.765 3.357 3.462 2.933 2.923
Przełożenie na 2-biegu 2.063 2.273 2.087 2.05 1.792 1.956
Przełożenie na 3-biegu 1.455 1.531 1.469 1.3 1.193 1.4
Przełożenie na 4-biegu 1.107 1.122 1.098 0.902 0.837 1.032
Przełożenie na 5-biegu 0.875 1.176 1.108 0.914 0.838 1.077
Przełożenie na 6-biegu 0.725 0.951 0.927 0.756 0.698 0.87
Przełożenie na 7-biegu - 0.795 - - - -
Przełożenie na wstecznym 3.6 4.17 3.99 3.989 3.352 3.264
Felgi (cale) 6 1/2 J x 16 6 1/2 J x 16 6 1/2 J x 16 6 1/2 J x 16 7 1/2 J x 17 8 J x 18
Opony 205/55 R 16 V 205/55 R 16 V 215/55 R 16 W 215/55 R 16 W 235/45 R 17 W 235/40 R 18 Y
Średnica tarcz hamulcowych przód/tył (mm) 312/288 312/288 312/288 312/288 345/310 345/310
Masa własna pojazdu 1394 1439 1445 1458 1660 1661
Dopuszczalna masa całkowita (kg) 2030 2060 2050 2080 2270 2270
Ładowność (kg) 636 631 605 622 610 609
Dopuszczalne obciążenie przedniej/tylnej osi (kg) 1080/1000 1110/1000 1080/1020 1120/1010 1180/1140 1170/1150
Pojemności:
Olej silnikowy (l) 4.6 4.6 5.5 5.5
Płyn chłodniczy (l) 8.6 8.6 12.3 12.3
Płyn do spryskiwaczy (l) 2.5 2.5 2.5 2.5 2.5 2.5
Zbiornik paliwa (l) 70 70 70 70 68 68
Ceny PLN z VAT
Trendline 85 890 - - - - -
Comfortline 89 790 99 890 103 090 - - -
Highline 101 190 111 290 114 490 124 590 161 390 -

UWAGI: Dane techniczne dotyczą roku modelowego 2010, auta w wersjach podstawowych na rynek niemiecki, ceny z 12.2009

Passat B6 – 222 oficjalne zdjęcia w wysokiej rozdzielczości!

  • SEDAN
  • Dlugość: 4765 mm
  • Szerokość: 1820 mm
  • Wysokość: 1472 mm
  • Rozstaw osi:2710 mm
  • Rozstaw kół z przodu:1540 mm
  • Rozstaw kół z tyłu :1520 mm
  • Pojemnośc bagażnika: 565 l
  • Średnica zawracania: 11.4 m
  • Pojemność zbiornika paliwa: 70l
  • Współczynnik oporu powietrza cx:0,28
  • Variant
  • Dlugość: 4774 mm
  • Szerokość: 1820 mm
  • Wysokość: 1517 mm
  • Rozstaw osi:2710 mm
  • Rozstaw kół z przodu:1540 mm
  • Rozstaw kół z tyłu :1520 mm
  • Pojemnośc bagażnika: 603 l po rozłożeniu tylnych siedzeń 1731 l
  • Średnica zawracania: 11.4 m
  • Pojemność zbiornika paliwa: 70l
  • Współczynnik oporu powietrza cx:0,28

Passat B6 – 222 oficjalne zdjęcia w wysokiej rozdzielczości!

Nowy Passat jest samochodem funkcjonalnym, komfortowym, posiadającym własny styl i przemyślanym w każdym calu. Udoskonalone zostały nie tylko najważniejsze elementy tego auta, jak silnik, zawieszenie czy nadwozie. Wprowadzono także wiele mniejszych rozwiązań, które mają uczynić przemieszczanie się z miejsca na miejsce jeszcze przyjemniejszym. Na przykład instalacja telefonu typu Bluetooth, system audio najwyższej jakości, sportowe fotele, zapewniające wygodę także podczas długich podróży, nowoczesny system uruchamiania i zamykania samochodu, elektroniczny hamulec postojowy, układ automatycznego utrzymywania odległości od pojazdu jadącego z przodu, klimatyzacja bez wyczuwalnych strumieni powietrza czy po prostu niezwykle atrakcyjny wygląd zarówno nadwozia, jak i wnętrza samochodu. Taki jest właśnie nowy Passat.

Stylistyka – nowe oblicze Volkswagena

Elegancka sylwetka, niepowtarzalna stylistyka i nowoczesny przód z chromowaną, dużą osłoną chłodnicy – oto jego nowe oblicze. Stylistyczny kierunek dla niego wytyczyły przyjęte z wielkim uznaniem modele studyjne Concept R (roadster) i Concept C (kabriolet – coupé). Passat jest pierwszym samochodem seryjnym czerpiącym z zaprezentowanych wówczas rozwiązań. Z tyłu Passata umieszczono diodowe światła o krótkim czasie reakcji z okrągłą częścią główną nawiązującą stylistycznie do reflektorów przednich.

Wymiary – kontrolowany wzrost

Tradycją Passatów jest zapewnienie komfortu i przestronności wnętrza niemalże, jak w wyższej klasie samochodów. Dzięki poprzecznie umieszczonym silnikom i trochę zwiększonym wymiarom nadwozia nowy Passat jest jeszcze przestronniejszy, niż poprzednie generacje. Ma on teraz 4,77 metra długości (+ 62 mm), 1,82 m szerokości (+ 74 mm) i 1,47 m wysokości (+ 10 mm). Rozstaw osi jest o 6 mm większy i wynosi 2,71 metra, a bagażnik ma pojemność maksymalną 565 litrów (+ 90 litrów). Jednak najciekawszą cechą nadwozia jest jego sztywność statyczna, która wzrosła o 57 procent w stosunku do i tak już doskonałej sztywności poprzednika. Dzięki temu jest najlepszą w tej klasie samochodów.

Silniki – sześć z siedmiu jednostek napędowych to silniki z bezpośrednim wtryskiem, będące nowością w ofercie Passata

Silniki benzynowe: Poza najmniejszym motorem 75 kW / 102 KM wszystkie pozostałe silniki benzynowe pojawiły się po raz pierwszy w ofercie Passata. Czterocylindrowe jednostki FSI z homogenicznym, bezpośrednim wtryskiem paliwa dysponują mocą 85 kW / 115 KM, 100 kW / 150 KM i 147 kW / 200 KM. W czwartym kwartale 2005 roku ofertę jednostek napędowych uzupełni silnik 3,2 litra V6-FSI o mocy 184 kW / 250 KM.
Silniki wysokoprężne: Wszystkie silniki TDI zostały zamontowane w tym modelu po raz pierwszy. Są to trzy jednostki o mocy 77kW / 105 KM, 103 kW / 140 KM i 125 kW / 170 KM. Silniki wysokoprężne będą sukcesywnie oferowane także z filtrem cząstek stałych. Najmocniejszy motor TDI, podobnie jak silnik o mocy 103 kW, posiadają niezwykle nowoczesny, wysokociśnieniowy układ wtryskowy z piezoelektrycznymi pompowtryskiwaczami.
Benzynowe jednostki napędowe o mocy 85 kW, 110 kW i 147 kW mogą być również połączone z wygodną, sześciobiegową przekładnią automatyczną, oba mocniejsze silniki TDI – z nowoczesną, preselekcyjną skrzynią biegów (DSG). W późniejszym czasie dostępne będą także modele z napędem na wszystkie koła 4MOTION.

Wnętrze – bardziej dopasowane do kierowcy i bardziej funkcjonalne

Wnętrze nowego Passata charakteryzuje się niezwykle przejrzystą, szlachetną i elegancką stylistyką, materiałami najwyższej jakości i rozwiązaniami technicznymi, których głównym zadaniem jest ułatwienie życia pasażerom, a nie udowodnienie, co potrafi dzisiejsza technologia. Celem obranym przy projektowaniu tego auta było uzyskanie perfekcyjnej ergonomii i łatwości obsługi. Kokpit Passata jest zatem bardziej niż kiedykolwiek dopasowany do kierowcy, z przejrzyście rozmieszczonymi elementami funkcyjnymi. Wnętrze może posiadać również cechy bardzo indywidualne, między innymi dzięki czterem liniom wyposażenia, czterem niezależnym od wersji zestawom kolorystycznym oraz elementom dekoracyjnym z drewna szlachetnego lub aluminium.

Technologie – najbardziej przemyślany Passat wszechczasów

Nowość I – elektroniczny hamulec postojowy: Po raz pierwszy w tej klasie samochodów Passat wyposażony jest seryjnie w elektroniczny hamulec postojowy, uruchamiany przyciskiem. Dzięki elektronicznemu sterowaniu i powiązaniu z innymi układami hamulec ten posiada kilka nowych funkcji, takich jak na przykład dynamiczna funkcja hamulca awaryjnego, dynamiczne wspomaganie ruszania (np. pod górę) i automatyczna funkcja Hold (postój przed światłami bez potrzeby stałego wciskania pedału hamulca).
Nowość II – system uruchamiania i zamykania: obsługiwany pilotem system uruchamiania i zamykania Passata jest całkowitą nowością. Nie ma już klasycznego kluczyka, zastępuje go pilot do otwierania i zamykania centralnego zamka, który jest prawie całkowicie chowany po prawej stronie kierownicy; silnik można zapalić wciskając po prostu nadajnik. Jeżeli Passat jest wyposażony w udostępniony po raz pierwszy w tej serii modeli Keyless-Entry-System, silnik uruchamia się wciskając przycisk.
Nowość III – automatyczny układ utrzymywania odległości od pojazdu jadącego z przodu: nowy Passat, jako pierwszy w tym segmencie, oferowany jest z układem automatycznego utrzymywania odległości, zaprezentowanym przez Volkswagena po raz pierwszy w Phaetonie. System jest obsługiwany dźwignią na kolumnie kierownicy. Po uruchomieniu tego układu Passat zwolni automatycznie z prędkości ustawionej wcześniej na tempomacie, jeżeli odległość do jadącego z przodu pojazdu zmniejszy się przekraczając określoną granicę bezpieczeństwa. Gdy pas ruchu przed Passatem będzie znów wolny, auto przyspieszy do ustawionej wcześniej prędkości.
Nowość IV – telefon Bluetooth: w Passacie będzie można zamontować jako wyposażenie dodatkowe telefoniczny zestaw głośnomówiący ze złączem Bluetooth. Na uwagę zasługuje fakt, iż rozmowę rozpoczętą w normalny sposób poza samochodem, prowadzoną przez telefon komórkowy ze złączem Bluetooth, można bez problemu kontynuować po wejściu do samochodu i ruszeniu.
Nowość V – system dźwiękowy Dynaudio: Volkswagen wielką uwagę poświęcił jakości dźwięku w nowym Passacie. Doskonały odbiór gwarantuje 600 –watowy system audio Highend firmy Dynaudio, bardzo dobrze znanej „audiofilom”. 10 – kanałowy zestaw z wzorcowymi parametrami wytycza nowe standardy w tej klasie aut. System nawigacji satelitarnej wykorzystuje DVD do wczytywania danych.
Nowość VI – klimatyzacja bez wyczuwalnych strumieni powietrza: wyjątkowa w tej klasie aut jest także dwustrefowa klimatyzacja automatyczna, dostępna jako wyposażenie dodatkowe. Podobnie jak w Phaetonie, zapewnia ona pozbawioną wyczuwalnych prądów powietrza wentylację i chłodzenie.

Zasilanie elektryczne: osoby podróżujące służbowo na pewno będą zadowolone z gniazdka 230 V, pozwalającego na podłączenie w czasie jazdy na przykład laptopa.

Reflektory bi-ksenonowe, śledzące tor jazdy na zakrętach: układ świateł został znacznie udoskonalony w porównaniu z poprzednim modelem, szczególnie jeżeli chodzi o światła drogowe. Poprawę widoczności zapewniają także bi-ksenonowe reflektory, zmieniające kierunek strumienia światła przy pokonywaniu zakrętów. Ten dynamiczny układ świateł zwiększa znacznie bezpieczeństwo, szczególnie przy skręcaniu na skrzyżowaniach lub przy zjeżdżaniu z drogi głównej.

Zawieszenie, ESP i systemem stabilizacji toru jazdy samochodu z przyczepą: nowa, izolowana akustycznie poprzez ramę pomocniczą czterowahaczowa oś tylna oraz oś przednia z kolumnami McPhersona i elementami aluminiowymi gwarantują zwrotność, komfort i bezpieczeństwo na najwyższym poziomie. W nowym Passacie zastosowano układ ESP z funkcją stabilizacji toru jazdy samochodu holującego przyczepę, który montowany jest we wszystkich autach wyposażonych w hak holowniczy. Przy wykorzystaniu znanych już funkcji ESP system zapewnia wczesne rozpoznanie niebezpiecznego zarzucania przyczepy i jej stabilizację poprzez odpowiednią ingerencję w układ hamulcowy i układ sterowania silnikiem.

Passat B6 – 222 oficjalne zdjęcia w wysokiej rozdzielczości!

Tekst: Volkswagen Polska, 15.12.2004

Podziel się na:
  • Facebook
  • Twitter
  • Wykop
  • Gadu-Gadu Live
  • Gwar
  • Google Bookmarks
  • Pinger
  • Śledzik
  • Sfora
  • Wahacz
27 listopada, 2008, 19:56, Czytano 132 660 razy


139 zapytań. 0.0000 sekund.