The Beetle

The Beetle

Dane techniczne Volkswagen The Beetle

Silniki benzynowe:

Silnik 1.2 105KM 1.2 105KM
DSG
1.4 160KM 1.4 160KM
DSG
2.0 200KM  2.0 200KM DSG 
Pojemność skokowa [cm3]
1197 1390 1984
Ilość cylindrów / zaworów 4 / 4
Stopień sprężania 10 9,6
Średnica
cylindra / skok tłoka (mm)
71/75,5 76,5/75,6 82,5/92,8
Moc kW/KM przy obrotach 75/105
5000
118/160
5800
147/200
5100
Maksymalny moment obrotowy Nm/obr/min 175 /
1550 – 4100
240
/ 1500 – 4500
280
/ 1700 – 5000
Alternator (A), Akumulator (A(Ah)) 140, 280 (60)
Prędkość maksymalna (km/h) 180 180 208 207 225 223
Przyspieszenie 0-80km/h(s) 7,2 7,3 5,9 5,9 5,4 5,4
Przyspieszenie
0-100km/h(s)
10,9 10,9 8,3 8,3 7,5 7,5
Przyspieszenie od 80 do 120km/h na 5 biegu/6 biegu 15/ 10/ 8,5/11
Zużycie paliwa miasto (l/100km) 7.6 7,3 8,7 7,7 9,8 10,1
Zużycie paliwa poza miastem (l/100km) 5 5 5,3 5,3 5,9 6,1
Zużycie paliwa średnio (l/100km) 5.9 5,9 6,6 6,2 7,3 7,6
Poziom emisji CO2 (g/km) 137 138 153 143 169 176
Norma emisji spalin Euro 5
Skrzynia
biegów
5-bieg 7-bieg DSG 6-bieg 7-bieg DSG 6-bieg 6-bieg DSG
Przełożenie biegu jałowego 4.056 4.056 4,438 3,944 4,059
Przełożenie na 1-biegu 3.769 3.765 3.615 3,765 3,357 3,462
Przełożenie na 2-biegu 1,955 2.273 1.947 2,273 2,087 2,15
Przełożenie na 3-biegu 1.281 1.531 1.281 1,531 1,469 1,464
Przełożenie na 4-biegu 0,881 1.122 0.973 1.122 1,098 1,079
Przełożenie na 5-biegu 0,673 1.176 0.778 1.176 1,108 1,094
Przełożenie na 6-biegu 0.951 0,646 0,951 0,927 0,921
Przełożenie na 7-biegu 0.795 0,795
Przełożenie na wstecznym 3.182 3.6 3.182 3.6 3,99 3,989
Prędkość przy 1000 obrotach na 5/6 biegu 42,6 30,6/37,9 36,7/44,2 37,2/43,5
Felgi (cale) 6,5J x
16″
7 x
17″
Opony 205/55
R16 91H
215/55
R17V
Średnica tarcz hamulcowych przód/tył (mm) 288/253 312/253
Masa własna pojazdu 1274 1297 1359 1373 1391 1417
Dopuszczalna
masa całkowita (kg)
1680 1700 1750 1770 1830 1860
Ładowność (kg) 481 478 466 472 514 518
Pojemności:
Olej silnikowy (l) 4,5 4,5 4,5 4,5
Płyn chłodniczy (l) 8,9 8,9 10,2 10,2
Płyn do spryskiwaczy (l) 3
Zbiornik paliwa (l) 55

UWAGI:

Silniki diesla:

Silnik 1,6 105KM 1,6 105KM
DSG
2.0 140KM 2.0 140KM
DSG
Pojemność skokowa [cm3]
1598 1968
Ilość cylindrów / zaworów 4 / 4 4 / 5
Stopień sprężania 16,5 16,0
Średnica cylindra / skok tłoka (mm) 79,5 / 80,5 81,0 x
95,5
Moc kW/KM przy obrotach 77/105 4500 103/140
4200
Maksymalny moment obrotowy Nm/obr/min 250 / 1500 – 2500 320 /
1750 – 2500
Alternator (A), Akumulator (A(Ah)) 140, 61-72
(330 -380)
140,
61-72 (330 -380)
140,
61-72 (330 -380)
140,
61-72 (330 -380)
Prędkość maksymalna (km/h) 180 178 198 195
Przyspieszenie 0-80km/h(s) 7,6 7,6 6,5 6,5
Przyspieszenie 0-100km/h(s) 11,5 11,5 9,4 9,4
Przyspieszenie od 80 do 120km/h na 5 biegu 16/ 10,5/
Zużycie paliwa miasto (l/100km) 5,1 4,8 6,3 6,9
Zużycie paliwa poza miastem (l/100km) 3,9 4,1 4,2 4,6
Zużycie paliwa średnio (l/100km) 4,3 4,3 4,9 5,4
Poziom emisji CO2 (g/km) 113 114 129 140
Norma emisji spalin Euro 5
Skrzynia biegów 5-bieg 7-bieg DSG 6-bieg 6-bieg
DSG
Przełożenie biegu jałowego 3,647 4,549 3,989
Przełożenie na 1-biegu 3.778 3,5 3,769 3,462
Przełożenie na 2-biegu 1,944 2,087 1,958 2,050
Przełożenie na 3-biegu 1,185 1,343 1,257 1,300
Przełożenie na 4-biegu 0,816 0,933 0,870 0,902
Przełożenie na 5-biegu 0,625 0,974 0,857 0,914
Przełożenie na 6-biegu 0,778 0,717 0,756
Przełożenie na 7-biegu 0,653
Przełożenie na wstecznym 3.6 3.722 4.549 3,989
Prędkość przy 1000 obrotach na 5/6 biegu 51 34,8/43,6 48,9/58,4 41,6/50,3
Felgi (cale) 6 1/2
J x 16
Opony 205/55
R16T
Średnica tarcz hamulcowych przód/tył (mm) 288/253
Masa własna pojazdu 1368 1388 1395 1417
Dopuszczalna
masa całkowita (kg)
1760 1780 1790 1810
Ładowność (kg) 476 467 470 468
Pojemności:
Olej silnikowy (l) 3.8
Płyn chłodniczy (l) 8.8
Płyn do spryskiwaczy (l) 3
Zbiornik paliwa (l) 55

Wymiary i dane eksploatacyjne The Beetle:
Długość: 4278mm
Szerokość: 1808mm
Wysokość: 1486mm
Pojemność bagażnika: 310
Rozstaw osi: 2537mm
Rozstaw kół przód/tył: 1578/1544mm
Zwrotność:
Pojemność zbiornika paliwa: 55l
Pojemność zbiornika czynnika klimatyzacji: ?
Pojemność układu hamulcowego: ?
Ilość gwiazdek w teście Euro NCAP: 5

Podziel się na:
  • Facebook
  • Twitter
  • Wykop
  • Gadu-Gadu Live
  • Gwar
  • Google Bookmarks
  • Pinger
  • Śledzik
  • Sfora
  • Wahacz