Odczytywanie migowych kodów błędów Audi oraz VW

Odczytywanie migowych kodów błędów Audi oraz VW

 Odczytywanie migowych kodów błędów Audi oraz VW

Przeprowadzanie testu

 

 

 

– Włączyć zapłon

 

– Przeprowadzić przynajmiej 6-cio minutową jazdę próbną w trakcie której przynajmiej przez 10 sekund przekroczyć 2.000/min i raz wcisnąć pedał przyspieszenia maxymalnie.

 

– Pozostawić silnik na biegu jałowym.

 

– Przewód danych na 5 sekund zewrzeć do masy.

 

– Kody migowe odczytywać za pomocą testera LED lub kontrolki usterek w zestawie wskaźników.

 

 

 

Kasowanie usterek

 

 

 

– Zapłon wyłączyć.

 

– Przewód danych podłączyć do masy.

 

– Zapłon włączyć.

 

– Przewód danych odłączyć.

 

 

 

Odczyt

 

 

– Kod startowy: pojedyńcze mignięcie lampki 0,5 sekundy

 

– Cyfra 1: 0,5 sekundy lampka świeci 0,5 sekundy przerwy

 

– Pausa : 2,5 sekundy bez świecenia lampki

 

– Cyfra 2: 0,5 sekundy lampka świeci 0,5 sekundy przerwy

 

– Pausa : 2,5 sekundy bez świecenia lampki

 

– Cyfra 3: 0,5 sekundy lampka świeci 0,5 sekundy przerwy

 

– Pausa : 2,5 sekundy bez świecenia lampki

 

– Cyfra 4: 0,5 sekundy lampka świeci 0,5 sekundy przerwy

 

– Pausa : 2,5 sekundy bez świecenia lampki

 

– Dany kod jest powtarzany dopuki przewód danych nie zostanie zwarty do masy na 5 sekund , wtedy zostanie wygenerowany następny kod

 

– Gdy zostanie wygenerowany ostatni kod lampka powtarza cykl 2,5 sekundy świeci 2,5 sekundy przerwy.

 

1 – zasilanie +12V

2 – masa

3 – przewód danych LED

4 – przewód danych VAG 1551

 

 

1111

– Defekt sterownika

1231

Czujnik szybkościomierza

1232

– Silnik biegu jałowego

2111

– Obrotomierz

2112

– Czujnik położenia wałka rozrządu

2113

– Czujnik halla

2114

– Czujnik punktu zapłonu

2121

– Włącznik biegu jałowego

2122

– Brak sygnału obrotów

2123

– Włącznik pełnego obciążenia

2124

– Czujnik ustawienia klapy przepustnicy

2132

– Brak połączenia sterownika wtrysku i zapłonu

2141

– Czujnik stukowy 1 – zły sygnał

2142

– Czujnik stukowy 1 – brak sygnału

2143

– Czujnik stukowy 2 – zły sygnał

2144

– Czujnik stukowy 2 – brak sygnału

2212

– Czujnik ustawienia klapy przepustnicy

2214

– Przekroczone obroty maksymalne

2221

– Błędny sygnał podciśnienia

2222

– Czujnik podciśnienia w komputerze

2223

– Czujnik ciśnienia powietrza

2224

– Za wysokie ciśnienie doładowania

2231

– Regulacja biegu jałowego

2232

– Miernik masy powietrza

2233

– Napięcie referencyjne miernika masy powietrza

2234

– Napięcie zasilające

2242

– Potencjometr CO

2312

– Czujnik temperatury płynu

2314

– Przesyłanie danych

2322

– Czujnik temperatury powietrza

2323

– Miernik masy powietrza

2324

– Miernik masy powietrza

2341

– Mieszanka paliwowa poza tolerancją

2342

– Sonda lambda

2343

– Spaliny za ubogie

2344

– Spaliny za bogate

2411

– Recyrkulacja spalin

2412

– Czujnik temperatury powietrza

2413

– Spaliny za ubogie

4332

4343

– Zawór zbiornika węgla aktywnego

4411

– Zawór wtryskowy 1

4412

– Zawór wtryskowy 2

4413

– Zawór wtryskowy 3

4414

– Zawór wtryskowy 4

4421

– Zawór wtryskowy 5

4422

– Zawór wtryskowy 6

4431

– Zawór regulacji biegu jałowego

4432

– Silnik regulacji biegu jałowego

4442

– Zawór regulacji ciśnienia doładowania

4443

– Zawór zbiornika węgla aktywnego

4444

– Brak błędów

Podziel się na:
  • Facebook
  • Twitter
  • Wykop
  • Gadu-Gadu Live
  • Gwar
  • Google Bookmarks
  • Pinger
  • Śledzik
  • Sfora
  • Wahacz